Ticket(s) annuleren?

Van annuleren wordt niemand gelukkig. Wij niet, u niet, en onze artiesten ook niet. Als u ons echter overtuigt dat u annuleert omdat u écht geen andere keuze heeft (we aanvaarden verklaringen op eer, detentiebewijzen, collocatieverklaringen, doktersattesten, maar een pinky swear promise is ook prima), dan beloven wij u niet minder graag te zien. Uiteraard hebben wij veel begrip voor allerhande vormen van overmacht, pandemieën (weet u nog?), natuurrampen en andere calamiteiten die stokken in uw Zeepziederijwielen steken, doch helaas is er voor ons een onontkoombare kost verbonden aan elk aangemaakt ticket. Vandaar dat we:

  • Per geannuleerd ticket een administratieve kost van € 2,50 inhouden.
     
  • Het resterende bedrag uitbetalen in de vorm van een Zeepziederijtegoedbon.

Minder dan vijf dagen voor de voorstelling kan er niet meer geannuleerd worden, tenzij er sprake is van een uitverkochte voorstelling met een gewillige wachtlijst. In dit geval gelden de standaard annuleringsvoorwaarden.

Zeer belangrijke zijnoot voor annulerende abonnementhouders: heeft u – na annulering – niet voldoende abonnementstickets meer om in aanmerking te komen voor het bijhorend abonnementsvoordeel, dan zijn wij genoodzaakt om alle overige tickets in uw abonnement te herrekenen naar het correcte tickettarief.