Hoe bestellen?

Oftewel, hoe geraakt u aan tickets:

  • Online ticketingTot 3 jaar geleden opereerde cultuurhuis De Zeepziederij op een eerder primitieve, pre-historische wijze … namelijk zonder gebruik te maken van een online-ticketing-platform. Hier kwam met de komst van Ticketmatic gelukkig verandering in: tickets bestellen vanuit uw luie zetel, ritsend vanuit de file, ploeterend vanuit de badkuip, … kan ook voor De Zeepziederij. Hoe doe u dat? Heel simpel: door te surfen naar www.zeepziederij.be/tickets (of op deze link te klikken, of door bovenaan op ‘tickets bestellen’ te klikken). Opgelet: het volgende is niet mogelijk via het online-ticketing-platform!
    • Het reserveren van rolstoelplaatsen. Maakt u aanspraak op een rolstoelplaats? Neem dan via één van de onderstaande kanalen contact op met het Zeepziederijteam. Met veel plezier helpen we u verder!
       
  • E-mail: Kort door de bocht genomen eveneens een vorm van online tickets bestellen, maar dan een vorm met meer menselijke interactie. Hoe gaat u te werk? U stuurt een mailtje naar cultuur@bree.be met uw duidelijk omschreven ticketvraag (inclusief uw naam, adres en telefoonnummer) en een Zeepzieder maakt met plezier en veel liefde uw bestelling in orde.
  • Telefonisch: Behoeft niet veel uitleg. U toetst of draait (afhankelijk van hoe oldskool u bent) het nummer 089 84 85 65 of 0032 89 84 85 65 (afhankelijk van hoe buitenlands u bent) in en u krijgt een van onze operatoren (klinkt fancy hè) aan de lijn. Deze operator loodst u doorheen het bestelproces!

  • Fysiek: U verplaatst zich – tijdens de openingsuren of bij aanwezigheid van Zeepziederijpersoneel – naar Malta 11 (Bree), doet aldaar uw intrede (de rode loper ligt altijd uit), gaat naar de balie, formuleert uw ticketwens … en voor u het weet bent u in het bezit van (een) toegangsbewij(s/zen) voor (een) avondje(s) vermaak.