Hoe annuleren?

Komaan! Annuleren? Waarom zou u dat überhaupt doen? Zeg het zelf: dat is toch nergens voor nodig. In elk geval, wij zijn er geen fan van. Reden: we zien u veel te graag komen! Eerlijk is eerlijk. Echter – hoe tegendraads en stroef we ooit mogen lijken – ook wij begrijpen dat cultuurplannen onverwacht gedwarsboomd kunnen worden door allerhande perikelen en toestanden zoals ziekenhuisopnames, huwelijksreizen, safari’s en wielerwedstrijden.

Kortom: ook in De Zeepziederij kan u – bij hoge overmacht – uw tickets annuleren. Tenminste tot vijf dagen voor de voorstelling. Hoe dit annuleren in zijn werk gaat en in wat het resulteert:

  • Per ticket wordt een administratieve kost van € 2,50 ingehouden.
  • Het resterende bedrag wordt ‘uitbetaald’ in de vorm van een Zeepziederijtegoedbon.

Uw agenda wijzigt minder dan vijf dagen voor de voorstelling? En dit ten koste van die voorstelling? Helaas is annuleren in dit geval onmogelijk, tenzij er sprake is van een uitverkochte voorstelling met een gewillige wachtlijst. Is er een gewillige wachtlijst dan geldt de bovenstaande annuleringsregel.

Zeer belangrijke zijnoot voor annulerende abonnementhouders: heeft u – na annulering – niet voldoende abonnementstickets meer om in aanmerking te komen voor het kwantitatieve abonnementsvoordeel, dan zijn wij genoodzaakt om alle overige tickets in uw abonnement te herrekenen naar het correcte tickettarief.